របាយការណ៍ស្តីពីដំណើរផ្តល់អំណាចដល់ស្រ្តីឆ្នាំ២០២០
ចក្ខុវិស័យ៖ មានបុគ្គលិកស្រ្តី ៥០% នៅត្រឹមឆ្នាំ២០២៥
ស្ត្រីគឺជាឆ្អឹងខ្នងរបស់សង្គមយើង និងសេដ្ឋកិច្ចជាតិ។ នៅក្រុមហ៊ុន កូកា-កូឡា យើងកំណត់គោលដៅមានបុគ្គលិកស្រ្តីចំនួន ៥០% នៅត្រឹមឆ្នាំ២០២៥។ ដើម្បីសម្រេចគោលដៅនេះ យើងបានដាក់អនុវត្តទិសដៅជ្រើសរើសបុគ្គលិក ការបណ្តុះបណ្តាលក្នុងពេលបំពេញការងារ និងកម្មវិធីគាំទ្រនានា ដើម្បីធានាថា ស្រ្តីទទួលបានកន្លែងដ៏ត្រឹមត្រូវរបស់ពួកគេនៅក្នុងកម្លាំងពលកម្មរបស់យើង។
វឌ្ឍនៈភាពរបស់យើង
បុគ្គលិកសរុបមានចំនួន ៨៧៥នាក់
និយោជិតស្រ្តីមានចំនួន ២៧០នាក់
បុគ្គលិកស្រ្តីមានចំនួន ៣១% នៅឆ្នាំ២០២០
៣៧% នៃបុគ្គលិកស្រ្តីស្ថិតក្នុងតួនាទីដឹកនាំ
១០០% នៃបុគ្គលិកស្រ្តីចូលរួមក្នុងការបណ្តុះបណ្តាលក្នុងពេលធ្វើការងារ
៤០% នៃថវិកាអភិវឌ្ឍន៍បុគ្គលិកសរុបរបស់យើង ត្រូវបានវិនិយោគលើការអភិវឌ្ឍបុគ្គលិកស្រ្តី
វិធីសាស្រ្តរបស់យើង
ការជ្រើសរើសបុគ្គលិក
យើងធានាថា យ៉ាងហោចណាស់ ៥០% នៃបេក្ខជនបេក្ខនារីសម្រាប់តំណែងការងារទំនេរនៅក្រុមហ៊ុនរបស់យើង គឺរក្សាទុកសម្រាប់ស្រ្តី។
ការវិនិយោគលើបុគ្គលិក៖ ការបញ្ចេញសក្តានុពល
ការបណ្តុះបណ្តាលក្នុងពេលធ្វើការងាររបស់យើង រួមមានកម្មវិធីដូចខាងក្រោម៖
- សម្រេចបានស្វ័យលទ្ធផលប្រសើរបំផុតរបស់អ្នក (AYBS)
- កម្មវិធី LIFT
- លទ្ធផលពន្លឿនភាពជាអ្នកដឹកនាំល្អឥតខ្ចោះ (LEAP)
- ការដឹកនាំ និងការជំរុញក្នុងពេលវេលាដែលផ្លាស់ប្តូរ
- ឥរិយាបថរីកចម្រើន
- ការបណ្តុះបណ្តាលស្តីពីការបើកបរបែបការពារខ្លួន៖ សម្រាប់អ្នកបើកបររថយន្តដឹកជាស្រ្តី
- ស្រ្តីក្នុងភាពជាអ្នកដឹកនាំ
វេទិកាស្រ្តី
វេទិកាស្រ្តីរបស់យើងជួបប្រជុំប្រចាំខែ ហើយយើងមានវេទិកាស្រ្តីក្នុងភាពជាអ្នកដឹកនាំប្រចាំសប្តាហ៍ដើម្បីគាំទ្រដល់បុគ្គលិកស្រ្តី។
ក្នុងអំឡុងពេលរាតត្បាតជំងឺកូវីដ-១៩ យើងធានាថា កិច្ចប្រជុំដ៏មានតម្លៃទាំងនេះបានធ្វើឡើងជាតាមអនឡាញសម្រាប់បុគ្គលិកដែលនៅឆ្ងាយៗ។
បរិយាកាសការងារ
ឱកាសសម្រាប់ការបណ្តុះបណ្តាលក្នុងពេលធ្វើការងារ
អត្ថប្រយោជន៍មាតុភាពដ៏ល្អ
គ្រប់ការិយាល័យមានបរិយាកាសលំដាប់ពិភពលោក
កម្មវិធីជំនួបពិសេសសម្រាប់តែស្ត្រី
ការអបអរទិវាសិទ្ធិនារី
យើងជំរុញឱ្យមានវប្បធម៌ដែលរួមបញ្ចូលគ្នា និងពោរពេញដោយការគោរពគ្នា
យើងមានឆន្ទៈលុបបំផុតភាពនិយមចេញពីកន្លែងធ្វើការ
ការពង្រីកការងារតាមរយៈភាពជាដៃគូ
ក្រសួងកិច្ចការនារី
គោលបំណង៖ ភាពជាដៃគូរបស់យើងជាមួយក្រសួងកិច្ចការនារីធ្វើឡើងក្នុងគោលបំណងភ្ជាប់គម្លាតសមភាពយេនឌ័រ ដើម្បីអាចឱ្យស្រ្តីមានការចូលរួមកាន់តែច្រើនក្នុងសេដ្ឋកិច្ច និងដើម្បីធានាថា សំឡេងរបស់ស្ត្រីត្រូវបានគេឮតាមរយៈ៖
- ការផ្តល់អំណាចដល់សហគ្រិនជាស្រ្តីក្នុងចង្វាក់តម្លៃកូកា-កូឡា។
- ការកំណត់រកសិស្សនិស្សិតស្រីដែលមានទេព្យកោសល្យសម្រាប់ឱកាសការងារ និងការហាត់ការងារ។
- ការរៀបចំកម្មវិធីរួមគ្នាដើម្បីបញ្ចេញសក្តានុពលរបស់ស្រ្តី។
អង្គការមិនមែនរដ្ឋាភិបាល
ការគាំទ្រការឧបត្ថម្ភចំពោះកិច្ច កម្មវិធីអភិវឌ្ឍន៍ស្រ្តីខាងក្រៅ
អនុស្សារណៈនៃការយោគយល់
ការបណ្តុះបណ្តាលសាជីវកម្មផ្តោតលើស្រ្តីជាមួយសាកលវិទ្យាល័យ/មជ្ឈមណ្ឌលបណ្តុះបណ្តាលវិជ្ជាជីវៈ
អ្នកលក់ចំនួន ២៦០នាក់ 260 VENDORS
អ្នកលក់ចំនួន ២៦០នាក់
គោលបំណង៖ ភាពជាដៃគូរបស់យើងជាមួយក្រសួងទេសចរណ៍ នឹងលើកកម្ពស់អ្នកលក់អាហារតាមផ្លូវខ្នាតតូច រួមទាំងអ្នកលក់និងសហគ្រិនស្រ្តី។ រៀបចំសិក្ខាសាលាបណ្តុះបណ្តាលស្តីពីអាហារតាមផ្លូវចំនួន ៤សម្រាប់ខេត្តចំនួន ៤។
ភូមិមួយផលិតផលមួយ អ្នកចូលរួមចំនួន ១.៥០០នាក់
គោលបំណង៖ ដើម្បីបង្កើនសមត្ថភាពសហគ្រិនក្នុងមូលដ្ឋាន ជាពិសេសសហគ្រិនស្រ្តី។ រៀបចំការបណ្តុះបណ្តាលសម្រាប់សហគ្រិនក្នុងមូលដ្ឋានក្នុងខេត្តជាច្រើន។